Training Conflicthantering, gastgericht handelen en agressie

Conflicthantering – Gastgericht handelen en Agressie
Om in aanmerking te komen voor het KEMA keur certificaat dienen ALLE medewerkers van het amusementcenter deze opleiding te volgen en bij voorkeur binnen 1 jaar na in diensttreding.

  • Open inschrijving, locatie Assissa Trainingen, Amsterdam
    € 269,– p.p. (excl. BTW, incl. dagarrangement)
  • Incompany training, locatie Assissa Trainingen, Amsterdam
    € 2690,– (excl. BTW)
  • Incompany training, op een nader te bepalen locatie
    €2590,– (excl. BTW)
  • 09.30   Ontvangst
    • Koffie en thee
  • 10.00   Introductie/ kennismaking
    • 10.15   Gastgericht handelen; een overzicht
      • De relatie tussen Gastgericht handelen, Conflicthantering en het omgaan met Agressie
        • Preventie; bemiddeling
        • De-escalatie
        • Agressie
      • Inventarisatie van praktijkvoorbeelden
  • 11.00   Conflicthantering
    • Introductie van de theorie
    • Test conflictstijlen; individuele opdracht met gezamenlijke nabespreking
  • 12.00   Video – ‘De Gast en de Kast’
  • 12.30   Lunchpauze
  • 13.15   Oefenen met behulp van een trainingsacteur
    • Conflicten in de praktijk
      • Simulatiespel/ oefeningen
      • Inventarisatie- en analyse opdracht ‘Conflicten op de werkvloer’
    • Bespreken van en oefenen met agressie situaties
    • Theoretische achtergrond:
      • Roos van Leary
      • ABC-gedrag
  •  16.15   Evaluatie
  •  16.30   Einde

​Na het verstrekken van de opdracht door de opdrachtgever aan Assissa zijn de volgende voorwaarden van kracht.

  • Bij annulering tot 6 weken voor aanvangsdatum van de training / cursus: geen kosten.
  • Bij annulering tussen 6 en 3 weken voor aanvangsdatum van de training / cursus: 50% van de training / cursus kosten.
  • Bij annulering binnen 3 weken voor aanvangsdatum van de training / cursus:
    1. 100% van de training / cursus kosten, indien er geen vervangende data worden vastgesteld;
    2. 60% bij de VAN trainingen die op locatie worden gegeven;
    3. 50% van de training / cursus kosten, indien er tevens vervangende data worden vastgesteld.

De reden van de annulering speelt geen rol bij de annuleringsregeling. In alle gevallen geldt voorts dat:

  1. Reeds gemaakte en niet te restitueren onkosten (b.v. hotelreserveringen en transporttickets) in alle gevallen aan de opdrachtgever worden doorberekend;
  2. Assissa zich verplicht tot het hoe dan ook uitvoeren van de overeengekomen werkzaamheden;
  3. Een deelnemer kan ten alle tijden vervangen worden door een andere medewerker van hetzelfde bedrijf zonder meerkosten.

Amsterdam, 01-01-2017

‹ Alle trainingen