Assissaa

Hoe gaat telefooncounseling in zijn werk?

Na ondertekening van een contract kan direct gebruik gemaakt worden van de dienstverlening. Via een door Assissa verstrekte kaart met daarop het telefoonnummer van de Assissa-telefoondienst krijgt men ongelimiteerde toegang tot de directe en vertrouwelijke 24-uurs Telefonische Counseling Service. Hier kan men terecht met vragen, twijfels en zorgen, die met leefstijlproblematiek verband houden. Juist tijdens de 'moeilijke momenten' blijkt de counselingservice in veel gevallen uitkomst te bieden.

E-mail counseling?

Net als telefooncounseling heeft e-mail counseling de volgende kenmerken: makkelijk, goed bereikbaar, toegankelijk en anoniem.

E-mail counseling is minder confronterend dan telefooncounseling. Het voordeel is dat je je vraag beter onder woorden kunt brengen. Bovendien is e-mailen snel, goedkoop en je kunt het bericht versturen wanneer je dat uitkomt. Assissa draagt er zorg voor dat binnen maximaal 24 uur de e-mail beantwoord wordt.

Wie zijn onze counselors?

De mensen achter de telefoon- en e-mail counselingservice zijn ervaren psychotherapeuten, psychologen en maatschappelijk werkers. Zij zijn bekend met de problematiek en hebben goed contacten met andere instanties, die zicht met dit probleem bezighouden. Wanneer het wenselijk en noodzakelijk is, stellen zijn face-to-face counseling voor of verwijzen door naar andere instellingen en klinieken op het gebied van psycho-sociale problematiek en verslaving. Dit kan ook in het buitenland zijn.


Meer informatie of een offerte? Neem contact op >>

Submenu

Assissa Consultancy Europe

Post- & bezoekadres
Pieter Calandlaan 315
1068 NH Amsterdam

Tel: 020 - 689 59 89
Fax: 020 - 689 64 18